maandag 28 juni 2021

Slaapkamer

 De vorderingen voor dit huis gaan gestaag door.

Naast meubels voor de groene kamer ( dames kamer ) zijn er nu ook stappen gezet om met de slaapkamer aan de gang te aan. Ik heb gordijnen 'uitgezocht 'leve de grote hoeveelheid stof waar ik over beschik.

Dus gordijnen kunnen gemaakt worden. De koof is klaar, moet nog gebeitst worden.

Helaas de vloer..... een hele mooie is nog steeds niet af. Dat krijg je als er ook heel veel andere dingen gedaan moeten worden.

Ik heb ondertussen wel een dekenkist, die ik al had staan in elkaar gezet en gebeitst.


Ook even de binnenkant, zodat jullie kunnen zien dat die ook echt is gebeitst.



De buitenkant, er zal nog wel iets inkomen, maar wat??? Het is dan wel een dekenkist, maar er ook echt dekens in doen?

Ik zie het nog wel. Met de aanzet voor deze kamer is een begin gemaakt.

Groetjes

Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten