zondag 27 juni 2021

De zitkamer

 

Lang geleden heb ik zijden kussentjes gekocht, voor in het Vic. Huis. Gisteren heb ik ze gemaakt, gevuld met rijst. Leuk werkje.

In mijn luie stoel met mijn benen omhoog, om te voorkomen dat ik dikke voeten krijg. 
Ik heb nog een kussen voor op mijn schoot en dat heb ik gebruikt. Werkte lekker, moet ik maar vaker doen, in mijn luie stoel, benen omhoog en met het kniekussen op mijn schoot.

Terwijl ik bezig was, schoot mij te binnen dat ik ook nog ergens een zijde colbertje heb.... het zal inderdaad ergens zijn, ik heb het nog niet kunnen vinden, het is ook nog niet ergens gebruikt. Zal wel boven water komen.



Het ene kussentje ligt in de bank , de andere in één van de stoelen.

Weer iets gedaan, vordert lekker, zeker nu het de puntjes op de i zijn.


Groetjes

Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten