maandag 28 juni 2021

Het boerenerf

Vorig jaar zomer had ik me voorgenomen om deze zomer verder te gaan met het boerenerf.

Tot op heden is daar niets van terecht gekomen, maar alles in het leven heeft redenen toch?

Wat ik er wel aan gedaan heb is de wandelwagens die bestemd voor het straatje, wat lang geleden een project van ons samen was ,een andere, nettere invulling geven.

De wagens zijn nu netjes opgemaakt, de popjes hebben jasjes aan. En leuke dekentjes. Scheelt toch wel.



Ziet er een stuk beter uit als de vorige keer. Toen waren de 'kindjes' van hele arme moeders die geen cent te makken hadden.



En bij het doorspitten van de doos, kwam ik ook dit popje tegen, kant en klaar.

Of het gemaakt is om bij de boerderij te zijn.

 

 


 

Nu afwachten, wanneer gun ik mij weer tijd om met de boerderij aan de gang te gaan?

Wordt vervolgd.

Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten