dinsdag 22 juni 2021

De zitkamer

 Het heeft even geduurd.

Ik moest spulletjes bij elkaar zoeken die zouden passen in dit huis. Een bloemetje is toch het minste wat zou moeten kunnen, maar het viel niet mee.

De meeste bloemen heb ik vast in vazen gezet, ik moest dus of voor de 'glazen 'vazen of voor aardewerk gaan. Het liefst dan glas.

Het is gelukt, glas is het geworden. Ik heb veel 'glazen' vazen, die vind ik ook echt mooi.

Ik heb veel plantjes/bloemetjes, maar persoonlijk vind ik niet alles passen in deze tijd. Nog een aardige puzzel. Maar ik geloof dat het me is gelukt.






Op het dressoir in de hoek staat een vaasje met bloemen, nam ben ik kwijt.

Die vaas mist een klein stukje en is dus ook vastgelijmd.

De salon tafel heeft een koffie servies en een glazen vaas met roosjes. WS van Roelie.

En als laatste de etagere, van Arjan Spinhoven, gevuld met allerlei.

Onderin een kijk/foto album, de taart voor bij de koffie ligt al klaar.

Uiteraard heb je daar gebakbordjes bij nodig, wat te lezen is ook altijd prettig. Zeker als je een momentje voor jezelf hebt toch?

 

Wordt vervolgd

 

Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten