zondag 8 maart 2020

Meubeltjes voor het Victoriaanse huis


Als je eenmaal begint met iets en het lukt, dan ga je makkelijker verder.
Ik had op een ochtend een nieuw meubeltje voor mij liggen en even met Kitty op messenger geweest. Heb jij tijd vandaag, was de vraag die we beiden hadden. Het antwoord was heel simpel. Ja

Dus wij verder, kopje koffie, lunch allemaal tijdens ons miniatuur dagje.
Ik was alleen dus moest het zelf regelen, Kitty had daar hulp voor.

Omdat de eerste 2 meubeltjes mooi geworden waren, besloot ik voor de volgende te gaan.

Aan het eind van de dag was ik nog niet helemaal klaar, kan ook niet.
Schuren, beitsen, schuren, beitsen. Dat kost tijd.
Dus ik heb de volgende dag mijn meubeltje afgemaakt.


Ik ben weer erg tevreden met het resultaat.

Op naar een volgend stukje klaar maken voor het Vic. Huis.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. It may have been a little more work but the professional results and the look of the finish looks SUPERB!
    Well Done and Pat yourself on the back Thea!

    BeantwoordenVerwijderen