zondag 8 maart 2020

Kamerscherm

Tijdens de zomeropruiming ontdekte ik dat er bij Minidoor een kamerscherm  te koop werd aangeboden.
Lekker makkelijk toch?

Moest alleen wachten tot ik het of op kon gaan halen of naar een beurs zou kunnen.
Het is dus de beurs geworden.

In Arnhem heb ik mijn pakje met meerdere aankopen opgehaald bij Minidoor.
Het handige daarvan is dat je elkaar kent en dus ook even echt een rustmomentje kon pakken.
Manlief was pinnen, want niet bij iedere kraam was pinnen een optie. En kleingeld is ook niet iets wat wij in grote hoeveelheden mee nemen, die tijd is voorbij.
Dus ik heb toen even bij Thea achter de kraam zitten praten, over het de zaken gaan. Leuk om eens op die manier te zien wat er daar gebeurt.

Bij thuiskomst is het kamerscherm net als alle aankopen op de foto gezet en naar boven gegaan.
Maar het is nu af en ook wel even de moeite waard om te laten zien.




De kleuren van het kamerscherm heb ik in de kleuren van de badkamer gehouden.
De achterkant is creme en de voorkant heb ik goudkleurig gemaakt.
Met daar de lichte stof op die bij dit scherm geleverd werd.

Nu nog even goed kijken of zowel de ochtendjas en het kamerscherm in de badkamer passen.
Groot is hij namelijk niet.

Dat wordt dus de volgende foto.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten