vrijdag 25 oktober 2019

Huis/eetkamer deel 1

Hoeveel delen er gaan komen weet ik niet, maar het is vooral voor mij leuk.
Wat vind ik belangrijk om te fotograferen en te laten zien? Of worden het foto's van een overzicht?

Een erg rare benaming eigenlijk.

Maar, dat komt ook omdat ik nog niet zeker weet, waar ik wat precies ga zetten.
Ik heb wel de foto's van vóór dat er begonnen is met het opnieuw inrichten.
En eigenlijk is dat alleen maar behangen.

Omdat dit toch een leuk klusje is, is het leuk als er foto 's bij zijn.
Die moeten nog komen, ik heb ze namelijk gewist.
Moet kunnen, toch. Gelukkig is er nog verder niets gedaan dus het blijft een duidelijk geheel.



De voormalige keuken

Met het bestuderen van deze foto komen jullie misschien tot dezelfde conclusie als ik.

Dat moet een hal worden.
Voor een hal erg groot en voor keuken en hal in één erg klein.
Met alleen een keuken direct bij binnen komst was ik niet tevreden. 

Nadat alles eruit was, moest er opnieuw behangen worden.
Gelukkig had ik dat nog. Maar terwijl ik aan het behangen was leek het wel of ik met een heel andere kleur bezig was.


Nee hoor dat is niet waar.

Ze noemen het ook al verkleuren van het behang.
Gelukkig was het één wand de andere heeft kennelijk nooit in de zon gestaan. En is er dus ook niets van te zien.
Deze kamer is tot zo gekomen, ik ben ondertussen begonnen met een fineervloertje en ik kan jullie vertellen dat is een behoorlijk karweitje.
Maar wel leuk.
Hiervan komt morgen een foto.


Deze kamer had al helemaal geen behang meer en met het eruit halen destijds zijn ook de ramen gesneuveld.

De ramen zijn geplaatst voordat er behangen er was.
Ook hiervoor geldt, nog geen foto.



Deze ramen zijn niet de oorspronkelijke, even denken en toen kwamen we op kleine doosjes van verpakking. Van grote stickers zijn er daarna reepjes geknipt voor op het raam. Zit namelijk bij allemaal.

Morgen met daglicht, zullen er dus foto's gemaakt worden van de twee kamers met het nieuwe behang.
Ondertussen is ook deze kamer behangen.

De deur die erin komt wordt pas geplaatst nadat het vloertje erin ligt.
Kortom nog een poosje wachten.

Ook van het begin van de fineer vloer komen nog foto's maar er is weer een start op deze etage.

Groetjes Thea


1 opmerking:

  1. It was a good idea to start your home improvements from scratch by removing all the old wallpaper, as it wipes the slate clean and allow you to focus only the new rooms to come and not what they were before.

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen