zondag 20 oktober 2019

Gestopt met....................... en verder met..................

Helaas heb ik het mooie kantkloskleedje eraf gehaald. Diverse redenen. De belangrijkste is dat het lastig te zien was en omdat ik anders ( volgens de lerares) het klossen niet leuk meer zou vinden.

Nu zou ik geen Thea heten als het niet alsnog gemaakt gaat worden, maar dan thuis.

Nog even de foto ervan.



Ik was wel verder, maar helaas vergat ik op de les steeds foto's te maken.

Ik heb wel een nieuw miniatuur werkje opgezet, maar daar is nog te weinig van te zien om een foto van te maken.

Ik heb veel verkocht de laatste tijd en daardoor op een aantal plaatsen ruimte gekregen, waar ik de miniaturen kan plaatsen die ik niet zag en dus ook niet mee werkte.
Eén ervan is het Vic. huis dat ik gekregen heb van manlief toen ik 40 werd.
Daar heb ik al vaker mee gezeten en iedere keer liep ik vast.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten