woensdag 7 augustus 2024

Schoolklas uit een ver verleden

 De eerste meubels zijn al lange tijd in huis, uiteraard.

Ook diverse andere kleine dingen.

In mijn dozen met meubels nog meubeltjes gevonden, in de dozen met diverse nog spullen voor school gevonden. Kortom dit kan een heel rijke klas worden. 

De vloer is met tegels bewerkt, vind ik persoonlijk het mooiste voor die tijd. De muren zijn voor het bovenste gedeelte gewit, onderin wil ik nog lambrisering maken van fineer.

Dat heb ik nog in overvloed dus niet gebruiken is zonde.  Komt het ook op, tenslotte.



De tegels op de vloer gelijmd.



Na een tijdje drogen kon er gevoegd worden.

Het resultaat na het voegen. Het motief dat bedacht was is niet echt helemaal zichtbaar vind ik, maar dat geeft niet, want er komt toch van alles op te staan.

Het volgende zullen de wanden zijn die eerst fineer krijgen voordat ze op de bodem gelijmd worden.
Ik wil voorkomen dat er beits, hoe licht ook, op de tegels komt.

Er moeten nog veel foto's gemaakt gaan worden en het blog tot een lopend verhaal gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten