zondag 14 maart 2021

Kamer voor Celine en de schone slaapster. Tussendoor project

Dit project is er echt één van ik heb de spullen in huis, ik kan niet verder met... het Vic Huis, .als ik dan dit ga maken. Doe ik wel iets en.... de kast met voorraad wordt weer iets leger.

Het hemelbed is een feit, dat gaat er komen.

De kleuren van de meubels ben ik nog niet uit. Ik wilde wit, maar toen ik dat bij het behang en de vloer hield vond ik dat toch niet mooi genoeg. Blauw zou misschien passen. Maar daar heb ik geen kleur van die ik echt mooi vind passen.

Tijdelijk probleem denk ik, want onze  hobby leverancier is op afspraak open en dan moet ik daar maar even gaan shoppen. Ik weet waar de verf staat, waar de insteek mappen liggen. En waar het herstel materiaal voor auto ' s staat. Even goed naar het plaatje kijken en de naam opschrijven.

Nee de onze is niet kapot, maar ik heb het spul nodig om mijn plankje te maken voor het snijden van fineer.

Kortom mijn lijstje is al aan het vorderen nu dat van manlief nog.

 

In de juiste volgorde: De bak in elkaar gezet




 Aan het uitproberen welke opstelling zal het worden? Met stoeltjes, zonder?

Wordt het vol, of moet dat juist?? Even denken en spelen.


Het behangerslijm opgezocht. dat gaan we er gezellig bij doen.

Helaas zat die pot niet dicht maar hartstikke dicht. Het heeft de halve middag gekost om de lijm weer vloeibaar te krijgen en om te kunnen beginnen.

Maar daar ging ik dus de mist in. De lijm was zo vloeibaar dat het er letterlijk uitdroop.

Ik heb het er wel op gelijmd, maar het was zo nat dat het scheurde en zo erg ging bobbelen dat dit tussen door projectje niet leuk lijkt te worden.

 


Met wat schuiven met de meubels zijn de scheuren en bobbels niet echt zichtbaar van wat verder af, maar ja........ ik weet het

 

Ik heb niet voldoende behang om het er weer allemaal af te halen en gelukkig voor mij is het ook niet in de webshop te vinden. Wat ben ik toch een bofferd.

Gelukkig heb ik een man met een paar gouden handen, hij gaat proberen het behang restje wat ik heb te scannen, wordt dat niet mooi, dan wordt het de multi copy. Daar komen altijd mooie kopieën vandaan.

Omdat ik nu ook de kleur niet weet van de verf, kan ik ook niet aan het aankleden van het bed beginnen, moet ook wel bij elkaar passen.

Van de week een afspraak maken bij de Action om de spullen, te bekijken en aan te schaffen, kan ik verder.
Tot het Vic. Huis weer in het zicht komt.


Wordt vervolgt

Gr Thea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten