woensdag 6 januari 2021

Zolder

 Terwijl ik bezig was met zoeken naar spullen voor eetkamer/zitkamer kwam ik vrij onverwacht nog iets tegen!

Een biljart!

Ja dat is waar ook, ik heb nog wat dingen voor de 'zogenaamde 'herenkamer. Die ik op zolder had bedacht.

Op zolder ligt geen fineer, maar een vel stevig papier met een fineer motief.

Voor het gemak laat ik dat liggen. 

In deze doos vond ik: 2 oorfauteuils, zelf gemaakt. 

Uiteraard de keu's voor bij het biljart. Aangezien ik destijds nog niet had bedacht wat ik verder zou doen met het huis, had ik de kleur voor het biljart en de stoelen donker rood gemaakt. Biljart en keu's zijn gebeits en de stoel is overtrokken met groene stof afgezet met donker rode bies. En omdat nu allemaal te veranderen vind ik zonde.

De houder voor de keu's is ook al donkerrood.

Bij verdere inspectie bleek ik een openhaard te hebben, 2 stoelen, een geweer, een bisonkop, een kistje met een pistool, 2 degens, die ik ergens gekruist wil ophangen.

Een bordje met de afbeelding van een labrador, blond dus onze overleden hond Dusty.

Een schaakspel, wat op een tafeltje komt, een globe en er zal nog iets van een tafeltje moeten komen voor bij de stoelen.


Kortom een flinke stap voorruit gezet.


Groetjes

Thea




Geen opmerkingen:

Een reactie posten