dinsdag 17 november 2020

Spelen met het servies

 Wat ga jij doen vandaag? Was de vraag van manlief toen hij vanochtend uit zijn werk kwam en naar bed zou gaan.

Ja wat ga ik doen? Of met mijn huis aan de gang of borduren, dat had ik bedacht.

Dus koffie gezet, spullen opgezocht en spelen maar.

Kijken waar alles het beste en mooiste tot zijn recht komt.

Voor de eettafel was dat niet zo heel moeilijk,een deel van het servies zou daarop komen, maar welk deel. Want als ik nu een klein servies had was er niets aan de hand, maar dat is dus niet zo. Ik heb voor het hele huis nog wel het een en ander liggen.

Maar eerst maar eens uitgezocht wat het mooiste uitkomt en daar een foto van.

Klopt het geheel? Ja, dan mag er heel voorzichtig wat buddy onder. Al moet ik eerlijk bekennen dat het wat mij betreft ook bijv bison kan zijn, want los halen zal ik het nooit meer.


 Toch wel duidelijk denk ik dat er veel aanwezig is voor in dit huis.

Ik heb de kaarsen, moeilijk te zien, even laten branden voor het effect.


In dezelfde kamer heb ik van de week al iets aan de wand gehangen.

Namelijk het bordenrek van Arjan van Spinhoven en een wandkandelaar van Marijke Bindels. De kast is van Mini Mundus.


De vloer is nog niet klaar, de lamp hangt ook nog niet. Maar het bordenrek wilde ik al hebben hangen, zodat ik wist waar de kast komt te staan EN hoeveel ruimte ik heb tussen kast en bordenrek.

Wordt vervolgd.

Groetjes

Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten