dinsdag 17 november 2020

Piano

 Omdat ik een muziekinstrument eigenlijk ook wel belangrijk vind in een woning, heeft dit huis er ook een.

We hadden er thuis diverse,eerst de blokfluit en steeds een stukje verder tot de piano in de kamer stond omdat mijn zusje muzikaal is aangelegd, onze dochter heeft een hele tijd keyboard gespeeld, maar ja zij is het huis uit met het keyboard bij zich.

En als je dan lekker je fantasie je gang kan laten gaan en toch een beetje wil proberen de sfeer goed te houden, dan kom je best wel een eindje.

Is het nu een vleugel of is het een piano? Het maakt niet uit,  ik zag hem en werd er verliefd op. Hij komt uit de erfenis van een miniaturist.

Ik heb er een klein partituur bij gevonden, en 2 kleine brilletjes.

Ik had er een kaarsje bij willen plaatsen, maar dan moest de piano dichtblijven en eigenlijk vind ik dat zonde. Dus de kaarsjes moeten nog even wachten.

Nu ga ik eerst maar eens kijken of ik de grote kast ( nog geen foto van )wat kan vullen, net als het bordenrekje.

En wat er dan overblijft is goed voor de andere kamers.


Het krukje is van Mini Mundus


Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten