dinsdag 17 november 2020

Etagère in de eetkamer

 Normaal zullen etagère wel in de huiskamer of misschien zelfs in de gang worden gezet, maar ik ben niet standaard en heb er ook een goede reden voor.

De kamers zijn niet super groot,de tafels van Mini Mundus zijn in verhouding wel groot en dan heb je een probleem.

Oké in deze periode was het gebruikelijk dat je over meubels, voeten, planten en dergelijke viel of in ieder geval heel erg moest oppassen.

Naast het kastje komt nu een etagère.

Tja en wat komt daar dan op? Wat denken jullie van levensmiddelen, want een gedekte tafel is leuk, maar zonder er iets op, wel erg hongerig.

Dus heb ik de etagère gebruikt om vol te gaan zetten met lekkers.


 De etagère is van Mini Mundus.

Zo staat er een bowl setje, een fruitschaal met sinaasappels, een salade, en een zalm met groente.

De bowl set heb ik gekocht op een beurs.Iedere keer als ik ging was eigenlijk mijn eerste weg naar de glasblazer. Steeds kwam ik met iets thuis.

De fruitschaal is van het servies en de sinasappels heb ik ooit lang geleden zelf gemaakt.

De salade en de zalm heb ik gekocht online bij iemand die niet meer op beurzen staat. Daar weet ik helaas de naam niet meer van.

De kaarsen die in de kandelaars ervoor staan komen in een andere kamer, maar ze lagen al in hetzelfde doosje en dan maar gelijk in orde maken. De kaarsen op de tafel staan heel wat rechter, bij deze lukte het totaal niet.

 


 Nu heb ik natuurlijk een plateau over. Ik heb op dit moment nog geen echt idee wat daar moet komen.

Plant, vaas met bloemen?

Komt nog wel.

 

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten