dinsdag 30 juli 2019

Thea's jaarproject 2019

Bordenrek.

Ik had een tijd geleden toen ik bezig was met het Vic. huis besloten om zelf borden van fimo te maken.
Helaas lukt het me niet meer, ik heb de kracht niet meer om de fimo te kneden en vervolgens er ook nog een leuke mini van te maken.

Het waren met recht de laatste stuiptrekkingen. Maar ik heb ze wel gebruikt voor dit project.



De borden zijn bewerkt door Samantha, waarvoor nogmaals mijn dank.

Ik heb diverse foto's gemaakt, leuk om te doen en te volgen hoe het project vordert.

Het bedenken welk bordenrek het moest worden was eigenlijk de lastigste, vooral omdat ik het niet te ingewikkeld wilde maken. Dat is dus niet gelukt! Het is veel ingewikkelder als ik had gewild.



Mijn bordenrek, bied meer ruimte voor de kleinere borden als ik had, maar dat geeft niet.
Het eerste deel, een zijkant en een begin van de spijltjes.


Het bordenrek staat hier op zijn kop. Laatjes in wording.



Na het verven, toch nog een beetje lijmen, lijmklemmen liggen boven dus dan wordt er maar een elastiekje gebruikt.


Het totale plaatje, het is veel werk geweest, maar ik vond het heel leuk om te doen!

Op naar volgende maand.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten