zondag 4 november 2018

Zondag opdracht

Nadat onze opdracht geefster een rondje met de hond had gelopen vanochtend kwam ze tot de beslissing : wat denken/voelen/willen wij met het woord hoek.

Nu ben ik over het algemeen niet iemand die braaf in de rij loopt, dus ik week af.
Het eerste wat mij te be binnen schoot was het hoekje in de tuin, voor mij alleen, wat ik zelf 'zou' onderhouden, dat laatste is helaas niet gelukt, maar ik ben er nog steeds blij mee.
Ik bepaal wat er hier in gebeurt, niemand anders.




 Aan de ene kant één van de containers aan de andere kant de kunstof bak  voor de tuinkussens.
In het nieuwe jaar komen er veranderingen in, weet nog niet precies hoe.

Mijn tweede hoek:I
Ik durf hem niet meer te noemen het " Victoriaanse huis "het huis komt steeds weer terug , met het Tafereeltje en het Boerenerf. Zou dat een teken zijn? Ga nou eens verder met dat huis??



Als laatste moet ik nog een 'hoekje' maken.

Omdat er in onze groep regelmatig leuke, te leuke ws.jes worden gegeven die ik dan "moet "
maken "van mezelf" heb ik een mandje, wat ondertussen aardig vol begint te raken , en dat alleen omdat er steeds weer nieuwe leuke ws.jes komen.



Gelukkig voor mij zijn er in dit mandje ook al kleine dingen af, die liggen er wel bij, maar ze horen wel bij het hoekje.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten