donderdag 1 november 2018

Vakantie

Dit jaar was onze reisbestemming Californiä. Een heerlijk rondje gemaakt langs de mooie parken en ook tijdens de ritten naar het park zijn er veel foto's gemaakt, erg lastig uit een rijdende auto, maar er zijn heel veel mooie foto's.

Echt veel aan miniaturen, wat toch altijd wel leuk is om naar te zoeken, was er helaas niet.
Eén winkel was er open, een oude dame van 82 jaar is eigenaresse en zij rund de zaak met verve.
Aan mijn hallo, niet perfect Engels herkende ze dat ik van Holland kom.......haar overleden man was een Nederlander en dat bleef ze horen.
Bij haar heb ik wat kleine dingetjes gekocht, andere winkels kwamen we niet tegen en er nu hele einden voor om te rijden, ja doen de Amerikanen wel, maar wij hadden een tijdslimiet en dan is het anders.


Ik neem altijd iets mee van het land waar we zijn/komen en in dit geval moest dat dus de taart worden, manlief vond dat de kerst taart ook mee moest.

Ik had in de DHN ontdekt dat er een show zou zijn van Good Sam Showcases, en of ik er nu wel of niet iets zou vinden, het leek me gewoon super om daar heen te gaan, helaas voor mij, waren we niet in de buurt.

Wel ben ik nog bij een Michaels binnen geweest, daar heb ik nog wat verf, grote flessen tacky, quiltlapjes en een borduurpakketje van mee genomen. Borduurpakketje?
Ja ik had 's avonds eigenlijk niets anders te doen als in mijn puzzelboekje een puzzeltje oplossen en dat kwam na ongeveer 1  1/2  week mijn neus wel uit.


Ik ben wel begonnen met borduren maar echt opgeschoten ben ik niet. Van de week maar eens.

Dat de kleuren verf zo verschillend en toch dichtbij van kleur zijn, komt omdat we twijfelde over de juiste kleur. Dan maar teveel leek ons beter.
We kunnen weer lang teren op deze vakantie, foto's als herinnering bekijken en vooral denken aan hoe het was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten