vrijdag 6 september 2024

Keuken anno 1900

 Het is gelukt: de keuken is AF.

Ja met hoofdletters mag wel, alles al zolang in huis ( zoals gewoonlijk) en nu pas af.

Ik heb bij dit blog eigenlijk maar heel weinig te vertellen, alleen foto's en misschien een stukje tekst.




Alle foto's hebben een ander effect.








De hulp in de huishouding zit even uit te puffen, de teil met schoonmaakmiddelen staat nog vlakbij.
Ze moet nog even verder pff.







Ik ben trots op het eind resultaat!
Vaak duurt het ook lang voordat je weet ik wil het maken maar wáár ga ik het in maken en een nog grotere vraag, heb ik teveel of te weinig.

Maar met wat aanpassingen uit de emo doos en nog wat internet kom je een heel eind.

Naast dat ik trots ben op mezelf, ben ik Anita Degen dankbaar voor het maken van al dit email, waardoor deze bak tot stand is gekomen.

Gr. Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten