zondag 1 september 2024

Keuken anno 1900

 Met het doorlezen van de blogs zie ik dat er toch ook wel dingen zijn, die ik totaal niet gebruikt heb.


Eén van de verjaardag blogs staan twee  metalen setjes voor in de tuin,en twee keer een boog.

Bedoeld voor in het Vic Huis.

Dat huis krijgt geen tuin dus de metalen setjes zullen daar ook niet komen, maar wat doe je er dan mee??


In een ander blog heb ik een foto laten zien van wat ik heb gemaakt met  deze emo's.

Toch nog even showen.





Hier staan ook een aantal van nieuw gekregen planten op.

Aangezien deze dingen bij de aankopen van Anita Degen hoorde heb ik besloten ze er toch nog even bij te zetten.



Omdat ik vind dat in deze keuken best iemand aanwezig kan zijn die om de keuken netjes te maken, heb ik er één van de popjes die ik al een langere tijd heb voor uitgezocht.

Er moet nog een mooie houding voor haar gevonden worden, de juiste plek, maar ik stel hier voor: aan jullie voor:





INGE.

Dit popje heb ik gekocht bij Helena en zelf in elkaar gezet.
Niet vanwege een huidskleur, maar omdat ik haar mooi vind heb ik voor haar gekozen.
Ze is niet chic, zodat ze geen vuile handen zou mogen maken. Maar ze is in mijn ogen een gewone dame.
Niets bijzonders maar gewoon mooi!

Ik moet zeggen dat ik als ik de diverse blogs doorlees ik toch wel dingen tegenkom, waarvan ik denk, oké, heb ik dat gemaakt?

Nog even verder met het afwerken van de mini keuken en dan foto's maken.
De keuken krijgt dan een definitieve bak. Heel apart om dat te kunnen gaan zeggen.

Wordt vervolgd.
Gr. Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten