zondag 23 oktober 2022

Kersthuis

In dit stuk een overzicht van de door mij gemaakte/gekochte/gekregen miniaturen voor het kersthuis.

Ik ben ooit begonnen met het maken van een ws  Ikea kerstbakje in Gouda.

Het was ook een ervaring, vind ik dit leuk of het niets voor mij?



Over het resultaat ben ik niet ontevreden.


Uiteraard word dat van alle kanten belicht



Terwijl ik er mee bezig was, realiseerde ik me dat er heel veel kan in zo'n klein bakje en ik moet zeggen, het was voor mij doorwerken.


Na een paar jaar swaps en zelf kleine aankopen, was er toch wel weer een reden om iets groters te maken, maar dan gewoon thuis.


Een kleine kerstboom, het quiltje is zelfgemaakt. net als de kleine kadootjes op de grond.


Ook hiervoor geldt heel veel zelf gemaakt, maar ook veel gekregen.


Zoals te zien is er ook veel van stalletjes zowel in hout als porselein.


Dit is allemaal van gekregen swaps, uiteraard maakte ik er dan ook wel één voor mezelf


Ik heb er een haltafeltje voor gekocht en alles zo duidelijk mogelijk gerangschikt in dit tafereeltje.






Zoals altijd ben ik nogal eens dwars van een opdracht.
Deze luide nl maak een kerstbal. Nou die had ik niet wel een klok en eerlijk gezegd vind ik dit nog steeds leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten