maandag 3 februari 2020

Hortensia

Lid geworden van een nieuwe groep. Kan natuurlijk altijd, niet waar.

Daar werd de Hortensia gegeven, ik heb er al diverse gemaakt maar ze worden allemaal anders gemaakt.
Nu zit Kitty ook op die groep, heel gezellig. Kitty en ik hebben het zelfde probleem, niet kunnen knutselen en opletten wat er gezegd wordt.

Dus:
Zullen we samen online aan het werk gaan? Jij bij jou, ik hier. Nu kennen Kitty en ik elkaar ook al heel lang, dat scheelt natuurlijk wel.

Datum geprikt, koffie gedronken, en vervolgens aan het werk.
Tot de lunch, daarna nog een kleine 2 uur verder en kijken hoever je komt.

Ik probeer altijd wat foto's te maken, om ook naderhand nog een idee te hebben van wat ik gedaan heb.

Dus hier komt er alvast een.


 Bolletjes vullen met de kraaltjes is het probleem niet, maar die bolletjes door midden knippen/snijden.



Net voor de lunch was ik begonnen met het opbollen van de bloemblaadjes, rustgevend vind ik. Niet niezen,hoesten of lachen natuurlijk maar verder....

Het plakken duurde wat langer, maar uiteindelijk was ook mijn hortensia af.
Dan het volgende leuke karweitje, een pot zoeken die past bij je plant.


En nog een foto va de zijkant van de pot.

Aangezien ik er nog een heb liggen, wordt het dus: 

Op naar de volgende.

Groet Thea


2 opmerkingen:

  1. Your Hydrangeas turned out Great! I love their pink colour and also I like the idea of using half-rounds of styrofoam balls for their flower heads- Well Done!

    BeantwoordenVerwijderen