zondag 2 februari 2020

Hertshoorn en huis


Een hele lieve vriendin, maakte op een eigen manier hele mooie bloemen en plantjes.
Toen zij en haar man een keertje miniaturen kwamen kijken en meenemen wat ik voor haar had liggen, kreeg ik dit plantje.

Ik ben er heel blij mee, een vast plaatsje heeft het nog niet.
Het wordt waarschijnlijk mijn moderne huis, daar wil ik veel planten in hebben, dus................



Het moderne huis is een geschenk van dezelfde lieve vriendin die vond dat ik het waard ben. En dan lieve volgers ga je toch wel heel erg blozen.
Mijn argumenten werden allemaal stuk voor stuk weg geblazen. Als ik het nu niet in elkaar kan hebben,  ze was toen al 70, maakt niet uit.
Ik doe er niemand een plezier mee en jij werkt met heel veel liefde en plezier aan je miniaturen.

Dus: einde discussie.
Maar ook hiervoor geldt:

 Het moet nog in elkaar gezet, maar toch.

Ik ben er blij mee, ik ben al langzaam spulletjes aan het verzamelen.

Het zal nog wel even duren, maar af komt, dat is zeker.

Groet Thea

1 opmerking: