woensdag 11 september 2019

Werk in uitvoering.


Ik had al aangegeven dat ik iets  totaal anders wil gaan doen, even geen Vic Huis.
Het zomerproject heb ik er tussen laten komen, maar anders was ik er al aan begonnen.

Er zijn er meerdere die dit hebben en die dus ook wel begrijpen dat je dit niet even gaat doen.

Jawel: het Boerenerf.

Ik heb de binnenkant van de losse grote delen, beige gemaakt.
Moet nog minimaal één keer over heen gegaan worden, maar dat maakt niet uit het begin is er.

Als eerste foto's van het grote deel.

Manlief is als eerste begonnen.


Daarna heb ik de tafel in beslag genomen, kon want hij ging werken.



 De lange kant voor het dak.


Uiteraard gevolgd door de korte kant.



Een zijmuur.




En als laatste de hoofdingang.

Recht op de foto en gedraaid hier. Jammer maar het is niet anders.

Terwijl dit ligt te drogen, ben ik op zoek gegaan naar de kleine workshops die ik ook heb liggen.
Mensen kinderen wat is dat een gepuzzel.
Maar ik ben er voor een groot deel uit.

En ik heb nu de werkwijze van manlief gevolgd.



Het tuinhoekje.
Het is de kleinste van de twee.

Als jullie je nu afvragen waarom met die pakken. Het moet drogen en het is natuurlijk wel fijn als dat op de juiste plek gebeurt en ik geen scheef hoekje heb.

En ik heb dit van manlief geleerd, geen lijmtangen gebruik dan zoveel mogelijk pakken of andere dingen dit zwaar zijn.



En het hoekje met de wasbak, ben even de naam kwijt.


Ook hier weer de wijze les van manlief.
Het helpt trouwens wel.

Het is wel jammer dat ik de keuken nu vol gebouwd heb, dus mijn maaltijd moet in de magnetron.
Kan ik na het eten weer verder met de grote stukken van het grote deel.

En daarna?? Dat weet ik nog niet, het is een puzzel om dan verder te kunnen, er zijn gewoon heel veel stukken die of bij het erf of bij één van de hoekjes horen.

Zo jullie zijn weer op de hoogte van mijn nieuwe project ( je ) 

Groetjes Thea


1 opmerking: