woensdag 25 september 2019

Werk in uitvoering deel 2

Na het verven van de binnenkant was de buitenkant aan de beurt.
Dat was niet het ergste, ik bedoel de kleur was voor mij al duidelijk, het was een kwestie van verven.
De kleur had ik keurig opgeschreven in het schriftje van Little Treasure.
Maar helaas de kleur was op.
Ik heb er nu een gekozen die toch wel heel dichtbij komt .
Daarna aan de gang, wat ongemerkt toch nog aardig wat tijd kostte.

Nadat ook dat ( sorry geen foto van gemaakt ) geverfd en droog was, kon het in elkaar gelijmd gaan worden.
Daar zijn we vandaag ( ja we ) mee bezig geweest. Het komt nl hoog te staan en zelf kan ik er niet bij.
Nu staat alles te drogen. De achterkant en het 1ste deel staan nog los.
Het 1ste deel omdat het nog niet klaar was en de achterkant omdat anders de ramen/deuren niet geplaatst kunnen worden.
De dakpannen moeten nog, dakspanten, kortom best veel werk. Maar alles ik eenmaal bezig ben, ga ik er ook voor.



Alleen het boerderij gedeelte, 1ste deel nog los.


Het Little Treasure deel ook zichtbaar, wat dus de omvang van het project ook weergeeft.

Nog aardig wat werk maar jullie hebben een update.

Groetjes Thea



1 opmerking:

  1. Running out of a custom paint in the middle of a project is never much fun, but your final colour looks Very Rich and Very Pretty!

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen