woensdag 20 april 2016

Nog een stukje over het nieuwe levensjaar.

Onze dochter en haar vriend wilde een bestelling plaatsen voor mijn verjaardag maar kregen te horen dat het vanuit Duitsland moest komen en dat het lang zou duren.
Al stonden de meubels wel op de site.
Omdat zij het niet aan durfde iets te bestellen wat er niet zou zijn, heb ik de waardebon gekregen.
Zondagavond nadat de kinderen weg waren, heb ik de stoute schoenen aangetrokken, ben gaan zitten en heb zelf de bestelling geplaatst.
Wel met 2 dingen extra.

Vanochtend kreeg ik een berichtje dat mijn pakje vandaag zou aankomen tussen 11.30 en 13.30.
Precies 13.00 uur kreeg ik het uit handen van een heel erg norse bezorger van POSTNL.



Nog een paar items, dan heb ik wat ik hebben wil en kan ik de scene gaan maken.
Wel vind ik het sneu voor de kinderen dat zij niet datgene voor elkaar kregen wat mij wel is gelukt.

Nu eens gaan kijken waar ik de laatste het goedkoopst kan vinden, ook nog een leuke sport.

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Felicidades, un regalo fantástico para tu nueva escena:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd Thea,

    Je bent lekker verwend door iedereen. Voorlopig weer genoeg miniaturen om mee aan de slag te gaan.

    Fijn weekend, Xandra

    BeantwoordenVerwijderen