dinsdag 12 april 2016

Bric and Brac

Ik heb vanmiddag weer een ws middag gehad met Krin.
We hadden de vorige keer een start gemaakt met een lantaarntje.
Tenslotte hadden we dezelfde, dachten we.
Mooi niet.

We hebben totaal verschillende, jullie snappen dat we daar echt iets aan moeten doen.
Dit is de mijne


Die van Krin lijkt er niet op.
Ook de werkwijze en het materiaal is totaal verschillend.

Krin had papier en ijzerdraad.
Ik had hout, papier en ijzerdraad.
Krin had om die reden ook haar ws al verder af als ik.

Manlief heeft voor mij het hout onder handen genomen, gelukkig ik kon vanmiddag met het papier aan de gang.

Ziet er toch wel heel mooi uit nietwaar?

Het is een echte Sylvia ws, daar is de beschrijving moeilijk van en in dit geval was die van Krin gewoon in het Nederlands, ik miste helaas een stukje en ik had een Engelse en Nederlandse beschrijving.
Engels en ik zijn geen vriendjes. Dus Krin krijgt een enveloppe met beschrijving en tekeningen en dan mag zij me verder helpen om dit duidelijk te maken voor mij.
Ik heb dit vandaag nog voor elkaar gekregen, niet verkeerd als je bedenkt dat het toch we lastig was om de beschrijving goed onder de knie te krijgen.

Van de week nog verven, dan ben ik over twee weken zover dat ik samen met Krin weer aan de gang kan.


Wordt vervolgt.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten