vrijdag 2 oktober 2015

Camperreis door Europa

Dit jaar hebben we een reis met een camper door Europa gemaakt..

We hebben Luxemburg/Duitsland/Zwitserland/ Italië en Frankrijk aangedaan.
Zoals het hier staat klinkt het alsof we een hele lange periode zijn weg geweest. Maar in werkelijkheid was het haast 3 weken.
Steeds ongeveer 300 km reizen, er is zelfs een dag geweest met maar 17 km, maar ook regelmatig een rust dag. Iets in de buurt van de camping bekijken of gewoon een dagje camping.
Al met al een geslaaagde vakantie.

In Duitsland hadden we een camping gevonden bij de Tittisee. Een mooie omgeving, maar dan moet het wel droog zijn en dat was het niet, zoals het in heel Europa op dat moment was.
In de buurt zit een glasblazerij, daar hebben we een bezoek aan gebracht.

Na een rondje winkel zijn we maar eens op zoek naar de koffie met tarte gegaan.
Ik had geen miniaturen gezien, schandalig! Maar ja, als het er niet is.
Voor in ons huis had ik wel iets gezien, maar dan moeten de neuzen wel dezelfde richting uitstaan.
Na de koffie besloten om er toch voor te gaan.

Het is deze klok geworden:


De klok die wel al hebben, gaat niet weg, maar die hangt in de keuken, deze komt in de eetkamer.

Bij het afrekening zie ik dus WEL miniaturen staan.
Ja die heb ik toen toch maar wel aan een nadere inspectie onderworpen en er drie van meegenomen.



Het waren de enige miniaturen die ik deze vakantie heb gevonden, maar het is wel iets en ik ben er weer blij mee.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten