maandag 8 januari 2024

Grace of Monaco

 

Jawel heb is gelukt!

Ze is af, het koste nog wat moeite want ik was ineens het kruisje kwijt.

Ook de goudkleurige verf die ik zou moeten en kunnen gebruiken was niet goed meer.

Gelukkig heb ik meerdere kasten en in de bak met bijzondere verf stond nog een klein potje.

Wat dus wel goed was, dus ik kon het kerkboekje verven.

Het kruisje vind ik goud genoeg van kleur dus daar heb ik niets meer aan gedaan.

Maar er moesten bloemen opgebold, parels erin gelijmd kortom een aardig werkje, maar het is uiteindelijk gelukt.



De bloemen waren best lastig, beter gezegd de parels erin lijmen. Die zijn toch wel heel klein dan.



Uiteindelijk ben ik, ook al is het niet zoals ze moet zijn tevreden. Beter kon ik het niet maken.

Maar ze kan van het nog te doen lijstje af.

Op naar het volgende project. Waarschijnlijk één die al lang op de lijst staat, bijna klaar, nog wat puntjes op de i zetten.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten