zondag 27 september 2020

Nieuwe fineervloer in de maak

 Voor één van de kamers van de beneden verdieping moet nog een vloer komen.

Fineer wel te verstaan. Dat is dat kleine werk met dun materiaal en scherpe messen waarbij je om je vingers moet denken.

Alleen daarom zou je het toch we laten niet?

Nee dus, de eerste vloer is klaar, met moeite maar de 2de moet er dus nu ook komen.

Ik geef het toe met behulp van manlief ( als jullie alle keren dat er manlief in mijn blog staat tellen.... dan is het zijn hobby ) Hij heeft helaas dat timmermansoog, wat mij totaal ontbreekt.

Dus de dag dat wij in Duitsland bij Angelique waren, had hij materiaal meegenomen, om met die vloer verder te gaan ( o sorry te beginnen )en ik ging in de leer voor een nieuwe vloer.



In vrij korte tijd is er al een duidelijk vordering te zien. Kennen jullie dat AF willen hebben? Daar heeft iemand hier veel van op dit moment. Maar ik ben er we blij mee.


Mijn werkzaamheden komen op een ander blogje.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten