maandag 29 juni 2020

Meubeltjes van Arjan Spinhoven



Op webshops en beurzen ( als ik daar kom ) zoek ik naar miniaturen die ik leuk/mooi vind.
Niet iedere keer koop ik dat ook gelijk. Een lijstje voor verjaardagen is voor mij altijd een sport om te doen.
Ook de webshop van Arjan Spinhoven, werd door mij bekeken.
Daar vond ik 4 items die ik gelijk de moeite waard vond.

Ze zijn om de beurt gekomen, nu zijn ze tegelijk zo ver dat de plekjes in het huis
zichtbaar gaan worden.


Van links naar rechts: de speeltafel, met daarin backgammon en een dambord, 
een wandrekje, een bordenrek en als laatste de etagère.

De speeltafel komt in de eetkamer, net als het bordenrek.
De etagère en het wandrekje komen in de zitkamer.

De meubels zijn gelazerd en ik vind het zonde om dat te verven of beitsen dus ze houden deze kleur.


Groetje
Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten