zondag 24 juni 2018

Zondag opdracht

Deze week wordt er warmte voorspeld.
Tijd voor de hoedjes voor onze huiseigenaren, vond Krin.

Daar heb ik er dan wel weer van:

Een ws van de OLMC.
De bonnet gemaakt in de hele begin periode van onze groep.
Met Nicole

Met Nicole.


Ondanks dat ik toen toch al een aardige tijd ( begonnen in 1990 ) aan de gang was met de miniaturen 
had ik maar heel weinig aan stoffen in huis.
De periode van de bonnetjes is van 2008

Was nog niet nodig, tot ik met deze groep mee ging doen en er steeds meer te zien was bij de andere en er ook via het internet steeds vaker poppen en allerlei andere spulletjes tegen kwam die mee konden gaan doen, vreemd toch dat je daar het internet en een groep voor nodig had.



Een ws van een andere miniatuur groep waar ik een poosje lid van ben geweest.

En toen kwam de bruidswinkel, wat kun je dan uitleven, niets moet, alles mag. Zolang het maar mini is.


Aan de hand van wat patronen heb ik diverse creaties gemaakt.

Voor gewoon erbij is deze blauwe serie, tasje, hoedje en waaiertje, de blauwe jurk vind ik zo mooi dat die wel wat extra's mocht hebben.



Ook de jurk die speelt dat hij voor een moeder/oma is mocht wel iets extra's van mij.

De andere paspoppen/poppen hebben een extra stukje haar, geen hoedjes, ook wel weer jammer.




Deze pop is er eigenlijk 1 ontstaan uit een wedstrijd, op het allerlaatste moment had ik zoiets van ik ga iets maken, uiteraard won ik niets, want het was de bedoeling dat het iets heel anders zou worden, maar ik vind hem geinig en dit hoedje ( nouja, gigi toeter ) mag hier ook wel mee doen.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten