donderdag 23 november 2017

Typisch Hollands of Typisch Belgisch.

In onze wekelijkse opdracht kregen we bovenstaande opdracht.

Deze keer was het heel makkelijk voor mij.
Vier jaar geleden moesten er drie bijschildklieren bij mij uit ( kun je er ook geen last meer van hebben) .
Om die reden besloten we dat jaar niet op vakantie te gaan, in de vakantieperiode zou de ingreep plaatsvinden.

Wel hebben we een paar daagjes uit gedaan.
Burgers Zoo, Gouda en Delft.
En wat vind je in Delft?? Het museum, de grote kerk, prachtig. En.... souvenirs winkeltjes te over.
De vakantiegangers van over de hele wereld liepen er rond. Mooi om te zien.

In het museum kon je een vaas maken. Op een digi scherm verschenen verschillende vormen, motieven voor erop, wel of geen deksel, kortom keus genoeg.

Ik heb gekozen voor een vaas, waar helaas en niet van de vaas zelf en niet van het deksel een en dezelfde motief was.
Ik heb er dus een mengeling van moeten maken.

Maar zelf vind ik hem toch wel grappig.
Als laatste opslaan, mail adres invoeren en nog voor we thuis waren was de 'vaas'
al in mijn inbox.


Het is geen miniatuur geworden om vast te houden, maar wel een heel leuke herinneringen aan een gezellige dag

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten