dinsdag 15 maart 2016

Vic. huis

Nu het Vic.huis beneden staat, heb ik ideeën.
Als eerst wil ik de keuken en badkamer gaan maken.
Op zoek naar wat ik hiervoor had verzameld, pakte ik per ongeluk het verkeerde doosje.
Dat bleek dus helemaal niet zo erg te zijn.

Dit zat erin.

Gekocht bij Bibian's  tijdens een uitverkoop.

Bij het uitzoeken van de steentjes, ontdekte ik ook witte steentjes,
Als er daar genoeg van zijn, zou dat mooi zijn voor de badkamer.
Helaas dat is niet zo. Dus voor de badkamer moest ik dan nog iets kopen.
Kopen is soms vies woord, als het nodig is, niet doen.
Op het intern bij jenpsprinables heb ik diverse 'vloeren'gezien die dienst kunnen doen voor de badkamer.

Voor de keuken had ik bedacht dat ik blauw/wit behang wilde hebben, het behang met de 'delftsblauwe'tegels.
Ik heb me bedacht, het wordt een gewone witte muur.
Ook omdat de ruimte niet zo hoog is, vind ik dat beter.

Voor de keuken heb ik specifieke meubels in gedachten. Ik heb ze al gezien bij Anita's poppenhuis uit Groningen. Niets mis mee, maar dat gaat al snel in de papieren lopen. Ook een eetkamer tafel en eetkamer stoelen zijn niet aanwezig op de site.
Dus maar op zoek:


De eetkamer tafel   
Misschien haal ik de poten en het blad eraf en gebruik ik dat alleen maar zeker weet ik dat nog niet.




Hier heb ik 2 stoelen van gekocht, ik weet nog niet of ik het verf/beits of gewoon helemaal blank laat.


Ook hier heb ik 2 stoelen van.


Het fornuisje, de kleur blauw, van de achterkant, hoop ik wit te kunnen verven.


De wasbak:
Hierom heen ga ik een aanrecht maken, met kastjes.

Voor de keuken meubels heb ik nu dit gevonden. Op zoek naar volgende meubels.
Of zelf gaan maken.

Voor badkamer, ga ik eerst de vloer printen en voor de muur heb ik ook een leuke print uitgezocht.
Deze printjes hebben ook kleine behangrandjes, die je volgens mij ook heel goed kunt gebruiken om de witte badkamer meubels mee op te vrolijken.

Groetjes Thea




Geen opmerkingen:

Een reactie posten