woensdag 29 mei 2013

Wastafel

De workshop van Sylvia de wastafel heb ik in mijn bezit, maar er nog niets aan gedaan.

Net voor onze vakantie was ik met de wastafel bezig, die bij het ligbad ,( ook van Sylvia)  moet komen.
Ik ben nog niet verder gekomen, maar het eerste deeltje is.
Ik heb de wastafel even bij het ligbad gehouden en het is een mooie verhouding.


Nu verder met de afwerking.
De workshop is wastafel met Hortensia, of ik de Hortensia op een andere manier verwerk in dit projectje weet ik nog niet.
Maar anders kan ik nog een keer de workshop maken


Wordt vervolgd

Groetjes Thea

5 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,

    Het begin van de wastafel ziet er al goed uit. Ik heb ook het ligbad van Sylvia gemaakt en dat staat erg leuk in de badkamer van mijn poppenhuis.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Xandra,

    Onder het label workshops van Sylvia kun je het ligbad zien.
    Dit is ook een leuke workshop om te doen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet dat het een leuke workshop is Thea want mijn bad is al klaar :) Heb even gegluurd onder het label van Sylvia en jouw bad ziet er ook mooi uit.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Xandra, ik bedoelde dat dit een leuke workshop is :)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er veelbelovend uit Thea, en de hortensia kun je natuurlijk altijd ergens voor gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen