donderdag 22 november 2012

Tuincentrum

14-02-2008 12:16

Omdat tuinieren ook een hobby is van mij, wilde ik ook graag een tuincentrum.
Dat heeft nog wel wat hoofdbrekens gekost, want ik had er geen echte maat voor,
wist wel wat ik wilde, maar niet goed hoe het moest worden verwezenlijkt
Maar het is gelukt.




Bloemen en planten winkeltje


De doorgang tussen de twee winkeltjes




En dan moeten er bloemen en planten komen!





Zoveel mogelijk zelf van allerlei workshops of via een bekende of via het web.



En nog meer moest er komen



 De ruimte is behoorlijk groot










Hier zijn twee kolommen met zakjes zaden. Eerst naar het tuincentrum bij ons in de buurt, opmeten, doosjes met bollen opmeten en toen naar huis, alle zakjes eerst eens opzoeken, kolommen maken en knippen en plakken.






Aardig wat stof geloof ik


Het 1: 144 tuinhuisje


Als klap op de vuurpijl!
Ik wilde graag een vijver in dit tuincentrum.
Bij VaRia heb ik een wensworkshop gedaan voor de vijver.

Met een leuk resultaat.


Het eerste begin, het stukje beton voor het standbeeld steekt boven het water uit.


De vorm begint erop te lijken.


En dan het uiteindelijke resultaat.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten