zondag 17 juni 2018

Zondag opdracht

Een nieuwe opdracht.

Deze keer wilde Krin dat we ons bezig zouden houden met het zoeken naar foto's van sieraden.

In de bruidswinkel heb ik sieraden, hoe kan het ook anders.



Moet ik er wel gelijk bij zeggen dat ik deze niet zelf gemaakt heb.

Maar in een bruidswinkel horen gewoon sieraden, al is het maar voor de show!

Terwijl ik bezig was met het schrijven van het stukje bij de groep, kwam ik ineens op een ander sieraad.
Ook erg mooi.
Het was de bedoeling dat ik hem zelf zou maken, maar door tijd gebrek tijdens de ws heeft Helena de pop meegenomen, om de jurk verder netjes af te werken.

Toen ik de pop terug kreeg was ook het haar gedaan en het sieraad.
De laatste twee had ik graag zelf willen doen.



De mouwen waren de reden waarom Helena hem meenam, ik denk dat ze misschien bang was dat ik hem niet zou afmaken.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten