dinsdag 26 juni 2018

Warmte


Het is nooit goed, te warm, te koud, te nat, te droog.
We mopperen wat af met ons allen
Voor ons zwarte mormel is het zeker niet lekker, want die gaat in de zon liggen bakken.

Voor mijn hobby is het nu ook niet het weer dat ik kan zeggen, lekker op mijn kamer, daar is de alles dicht om de warmte nog een beetje tegen te houden, dus wordt het de lamp erbij.
Niet echt een optie. Zeker niet als je moet gaan verven, het fornuis voor de keuken van het Vic. huis.

Dan maar een etage lager, daar hangt een screen, geen direct licht op de ramen, maar wel voldoende licht om te kunnen hobbyen .
Maar verven........... nee want alles mee naar beneden nemen en dan van de week naar boven...... daar heb ik geen zin in.

Dus nu maar iets hééél anders


Ik heb dit popje van Helena al een behoorlijke tijd liggen.
Mooie gelegenheid om nu maar te gaan maken, het is een leuk rustgevend werkje.

Voor de zekerheid, soms gaat het van een leiendakje, heb ik er nog één meegenomen van boven.



Ook dit popje is van Helena, al kun je dat net de naam van haar niet meer zien op de foto.

En gaat het vandaag niet zo snel, dan ga ik er morgen maar mee verder, schijnt het ook dit weer te worden.

Een leuk popje om eventueel als huishoudelijke hulp dienst te  kunnen doen

Nu nog even wat kleine dingen gaan halen en ik kan aan de slag.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. heel veel succes en plezier met het maken van je popjes!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen