dinsdag 15 maart 2016

Gestolen uurtjes

Al lang heb ik diverse popjes liggen, van Helena.
Omdat er meerdere projectjes waren waar ik niet meer mee verder kon, heb ik er één uit de kast gehaald.
Daar een begin mee gemaakt en na een avondje er aan werken was ik toch lekker opgeschoten.

De volgende morgen kon ik deze foto maken.
Een vreselijke houding om te zien.




Het lijkt nergens naar.

Niet zo heel gek, want het is de bedoeling dat dit haar onder/achtergrond gaat worden.



In mijn dozen met meubeltjes bestemd voor de zolder van het Grachtenpand, kwam ik Shackman meubeltjes tegen.Daar heb ik er destijds veel van gekocht via mp en nu dus weer verkocht.
Van veel meubeltjes wist ik niet dat ze er nog waren, dus het was net of ik jarig was.
Dit hemelbed, was ik dus helemaal vergeten. Maar tussen de meubeltjes kwam het tevoorschijn.
Op mp lukte de verkoop niet hiervan. Nou dan hou ik het gewoon zelf.
De bekleding verandering of ik het bed bewerk?? Daar moet ik nog over nadenken.
Het wordt in ieder geval wel een projectje wat gelijk af is.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten