zaterdag 24 november 2012

Quiltje

29-07-2008 15:03

Lang geleden had ik bij Anja v/d Doel, een pakketje gekocht waarvan het de bedoeling was/is dat er een quiltje van zou worden gemaakt.
Eindelijk had ik de moed gevonden om hier aan te beginnen, maar het lukte me niet, kreeg het niet voor elkaar. Dus weer in de kast. En toch weer begonnen.

Gelukkig voor mij zit Ria bij ons op de vriendenkring, dus die heeft het quiltje mee naar huis genomen.
De volgende keer lag er dit quiltje op de tafel op mij te wachten.
Het enige wat ik hier nog aan hoefde te doen was de achterkant eraan naaien. 


Omdat er nogal wat stofjes over waren,
was haar vraag of ik misschien nog wat kussentjes wilde?
Altijd leuk toch?

De tas ging open en daar kwamen ze op tafel:


Zo lief, had Ria er ook kussentjes bij gemaakt en hier waren de achterkantjes ook al klaar
Drie aan elkaar en nog eens drie losse. En nog is er stof over.
Ik ben hier zo blij mee.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten