zaterdag 24 november 2012

Boekdoos

15-04-2008 21:47

Met de vriendenkring hadden we besloten om gezamenlijke projecten te gaan doen.
Het is altijd leuk om hetzelfde te maken, met ieders eigen invulling.

Het eerste was een boekdoos.Er waren diverse varianten, van quiltwinkel tot huiskamer.

Ik ben geen standaard mens. Bij mij werd het een kabouter doos.







De paddenstoel had ik al lang geleden gemaakt tijdens een crea-doe dag.
In de binnenkant van de kaft heb ik een 'boom' gemaakt en daar allerlei kruiden in verwerkt.
Ook een zon en wolk mochten daar niet ontbreken.


Van de serie van Rien Poortvliet had ik een lief kabouterstelletje,
ook zij kregen hier gelijk een mooi plaatsje.
Ik heb ooit een popje gemaakt met als thema carnaval.
Een elfje, dus ook zij past erin.
De achterkant met allerlei planten en struiken, mos op de grond.


Op de buitenkant een kabouter van vilt, daar heb ik geen patroon van, dus puur giswerk. Mocht ook niet te klein zijn, dus best lastig. De zijkanten van de doos zijn blauw met goud geverfd.
Het kleine boekje is van een weddenschap. Maak jij een boekdoos of niet. Uiteindelijk heb ik de boekdoos wel gemaakt, een ander lid is het niet gelukt.


Groetjes Thea 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten