dinsdag 29 mei 2018

Zondag opdracht

27 mei.

Feest.

Er was 1 week overgeslagen en nu is de 'opdracht 'Feest.

Nu vind ik feesten leuk, maar in miniaturen heb ik niets geen feesten zitten.
Geen verjaardag, niet voor kinderen, niet voor volwassenen.
Probleem dus.

Maar ik ben gaan zitten zoeken in mijn foto's van alle projecten om te kijken wat er tussen zou kunnen zitten.
Toch nog genoeg, bleek.

Als eerste kwam ik een workshop tegen die ik met minis4all heb gemaakt.



Een weddingtable, die doet me aan de trouwdag van onze dochter volgend jaar. ( ze hebben al gereserveerd)
Op de weddingtable  staat een grote hoeveelheid snoep, alles in roze/wit .


Op de onderste foto is de workshop: hoedendozen, flesjes parfum, badschuim noem maar op verwerkt.
De twee vazen had ik nog liggen en de bloemen gaven het geheel een 'af ' look.
Omdat ik de workshops bij elkaar vond passen heb ik er één geheel van gemaakt.

Zelf ben ik nu niet tevreden met één ding aan feesten, dus op zoek naar meer.

Wat dachten jullie van Halloween??
Overgewaaid uit Amerika wordt het hier ook steeds belangrijker.


Het maken van de workshop van Halloween van Els
Omdat ik van Halloween best wel veel heb gekregen/gemaakt in de loop der tijd heb ik ook hiervoor een kastje gemaakt. Alles netjes bij elkaar.


 Met licht, gekocht in New Castle, eigenlijk te groot, maar met Halloween kan/mag alles. Toch?


Zonder licht, ook leuk om te zien.

Eigenlijk ben ik er nu wel, maar is er dan niets meer wat nog mee kan doen?

Ja hoor.
Onze vakantie in Canada heeft mij bij een hele mooie buit opgeleverd.
Vóórdat we zijn vertrokken had ik gekeken op internet of er ook iets van winkeltjes in de buurt zouden zijn, waar we misschien langs kwamen.
Ja dus. In Prince George, nooit van gehoord, maar met wat mailen kwamen we uit op een avond dat ze speciaal voor mij haar winkeltje zou openen zodat ik in ieder geval kon kijken of er iets van mijn gading tussen zou zitten.
Alleen dat was al een feest op zich.
Ik heb een aantal kleine mooie miniaturen gekocht die echt voor mij specifiek Canada zijn. Eén ervan
is de Chief, ik heb er een echtheids certificaat bij en ik moet zeggen. Als ik er naar kijk ben ik er nog steeds dankbaar voor dat we dat gedaan hebben.



Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten