zondag 4 maart 2018

Zondagse opdracht

Het is weer zondag.

Een nieuwe 'opdracht ' deze keer.
Groen, omdat we deze week een grijze, koude week hebben gehad.
Zou het aankomende week beter worden, geen idee?

Het was lastig deze keer, ik wilde een workshop planten van onze groep gebruiken, nu is daar de plant niet de mooiste van, maar de foto wilde helemaal niet lukken.
En verder heb ik planten zat gemaakt, ben ook al een poosje planten maar ook bloemen moe.
Komt wel weer terug.

Mijn tuincentrum maar eens ingedoken, want al staat daar veel planten in, niet van alles heb ik een foto, ik kan er niet goed bij, plexiglas ervoor tegen het stof.

Ik vond er één die ik lief en klein vind.


Deze kleine geranium

De witte klodder aan de bovenkant, is de wax, zodat het mooi blijft hangen, maar ja hangend kon ik er geen foto van maken, dus er even afgehaald.

Op naar volgende week voor de nieuwe opdracht.

Groetjes Thea

1 opmerking: