vrijdag 16 maart 2018

Kringloper

Een zaak waar wij niet vaak komen.
Als je niets nodig hebt waarom zou je dan?? Denk ik dan altijd maar.

Deze keer hadden we een reden. Van de verzorging van mijn vader ( Alzheimer)  had ik gehoord, dat hij graag in tijdschriften of de Sjors en Sjimmie kijkt.
Nu kun je daar voor naar de dichts bijzijnde Supermarkt, of toch maar eens kijken of die voor ons een leuk stapeltje kunnen creëren, ja dus.

Een leuk stapeltje van de Sjors en Sjimmie zijn er mee genomen door ons.

Verder is de Kringloper een foute winkel, zodra je binnenkomt zie je die dingen van vroeger, die toen zo normaal waren, stoeltjes voor in de klas, schooltassen, staan.
Maar daar zijn we heel netjes aan voorbij gegaan.
Wat we nooit kunnen laten liggen zijn: Boeken.
Alleen daarvoor moeten wij dus de Kringloper mijden.

Deze keer stonden we aan de kassa en toen zag ik net voor het afrekenen dit staan:



En dit kon ik niet laten liggen/staan.

Ik heb nog nooit iets gevonden bij de Kringloper, dus voor mij is het een heerlijke aanwinst.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten