woensdag 6 december 2017

Swap met OLMC


Ik heb lang niet/nauwelijks echt iets aan mini gedaan.
Maar het begint nu gelukkig weer terug te komen, lichamelijk lukt het weer, dan gaat de rest ook beter.

Bij de OLMC leeft al en tijdje, wel of geen swaps, zijn er liefhebbers, wat voor en nog meer van dat soort vragen.
Ik was haast klaar met een klein projectje toen kwam de poll in de groep:
Wie wil er mee doen met een swap, moet deze keer echt klein zijn en 15 december in de brievenbus liggen.
Aangezien alleen Kitty de Leeuw en ik mee deden was het niet moelijk.
Een swap voor Kitty maken, maar nog veel spannender er van Kitty krijgen.

Kitty werkt heel veel met papier en die resultaten liegen er vaak niet om.
Mijn presentje deze keer:




Ik heb meerdere foto's gemaakt, zoals gewoonlijk.



Een iets andere lichtinval en anders genomen.


Ik ben er super blij mee, want ik heb een moderne keuken gekocht in de kleur grijs/zwart.
Zal daar een heel mooi plaatsje in krijgen.

Kitty, nogmaals bedankt.

Groetjes Thea.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten