maandag 11 september 2017

Zondag foto.

Onze groep de OLMC gaat een andere naam krijgen, welke weten we nog niet maar hij komt.
Krin heeft het idee opgevat om iedere zondag een 'opdracht'te geven.
Daar dan een bijbehorend voorwerp en dat plaatsen op de groep.

We hebben al paars gehad



De foto die ik geplaatst heb van deze slaapkamer weet ik niet meer weer, maar paars is het zeker.

Bloemen.


Het was één van de eerste workshops van deze groep.

Neus:


Deze pinokkio vond ik in een doos met kerstspullen. Niet meer nodig om hout of iets dergelijks in de boom te hangen. Die past dus in het pinokkio huisje en de neus, ja die zegt genoeg.

Vangst is het woord nu:

Voor deze keer heb ik er een vijver bij geplaatst,  lang geleden gemaakt bij Ria van de Kant.
Die maakte workshops, om thuis te maken. Maar ze gaf ze ook thuis. Deze heb ik gevraagd. Een privé workshop, veel geleerd en heel leuk om te doen.



Het is leuk om dingen te zien die je al langere tijd niet hebt gezien van de andere of die ze net hebben gemaakt.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Leuk Thea, dat je dit ook op je blog plaatst. Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n thema inderdaad.
    Met lapjes is dat ook zo
    al is het soms al jaren geleden af vind ik het juist ook leuk als iemand op zijn /haar blog nog eens gemaakte werken laat zien !:o))

    Ps,
    Ik heb dit berichtje van jou ( weer) niet langs mijn blog zien komen ...ga weer eens naar indeling kijken bij wie ik volg en of je in de blogrol staat ;o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen