dinsdag 9 mei 2017

Kleine vorderingen Little Treasure

Het afgelopen weekend heb ik besteed aan Little Treasure.

Ik had ineens een kleine ingeving. Met mijn minispulletjes naar mijn hobbykamer verhuizen.
Dat scheelt heel veel ruimte in de huiskamer, waar ik heel veel zit/zat. Ik sleepte mijn halve hobbykamer mee naar beneden en kon vervolgens nog diverse keren gaan.



Ik had nog lampjes liggen en die passen hier mooi bij vond ik.

Het dak zit nog niet vast, dat moet nog geverfd worden aan de binnenkant.
De gordijnen heb ik nog niet gemaakt, ik twijfel en bij twijfel niet inhalen toch? Dus wie weet, komen ze niet meer.


De bloembakken.
Nog lang niet af, moeten nog geverfd, plantjes krijgen en geplaatst, maar het is leuk om even een klein dingetje tussendoor te doen.


Eén van de vele lantaarns die dit project bevatten, nadat ik het hengels had vastgemaakt en een deel van het lantaarntje had geverfd kwam ik tot de ontdekking:...... het handvat is te stijf, in mijn ogen.
Zal ik het veranderen?  Nee het heeft zijn eigen charme.

De andere projecten die af zijn:


Inderdaad, de kast, de werktafel en de oppot tafel.

Het was goed in de gaten houden waar de verschillende onderdelen lagen en vervolgens waar ze geplaatst moesten worden.
Maar het was een leuk om zo heel langzaam dit weekend steeds een stukje verder te komen.


Hier zijn ook de hoedendozen al bij gezet. Ik vorder.


Ik ga nog rustig verder, tot de dozen wel naar mijn zin zijn.

Bij de ene hoedendoos heb ik roest gebruikt, daardoor valt wel de versiering beter op.
Bij de andere had ik de stempelkussens gevonden en die heb ik daar gebruikt.
Helemaal tevreden ben ik nog niet, dus ik ga nog verder zoeken/plakken tot ik dat wel ben.
Maar ik vind dat ik toch aardig wat werk heb verzet dit weekend.

Groetjes Thea


1 opmerking:

  1. Amazing! I love those hat boxes! They look perfect. This is a fantastic project.
    hugs,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen