maandag 12 december 2016

Sinterklaas 2016

Een langere tijd niet aanwezig geweest, ik heb alles  gelezen maar maken is er nog niet bij. Maar wel wat nieuwe foto's

Onze dochter, Regina,  houd nog steeds van Sinterklaas.
Dit jaar wel met suprises, geen gedichten, gelukkig.
Ik kreeg de Euromast, waarom?? Ik zou het niet weten :-)
Mijn lijstje bestond eigenlijk alleen maar uit miniaturen.
Ik wist echt niet wat ik anders moest vragen.



De wasmand

Als er een modern huis moet komen, moeten daar ook moderne miniaturen in toch?


Föhn en borstel


En wat te denken van de tandenborstels?


Van artofmini het staande kastje, kan je ook nog iets anders mee.


Ook de klokken serie vond ik heel leuk en ik heb nog wel een projectje waar ik dat ik kan gebruiken.



Omdat de post iets te laat was heb ik er nog een klein presentje bij gekregen.


Het fototoestel was ook iets wat in een modern huis hoort.


En als laatste kwam er een pakje met 2 borden te voorschijn.

Regina, nogmaals bedankt!

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten