dinsdag 9 augustus 2016

Anemoon

Het is alweer even geleden ( ik denk 2014 ) dat ik meedeed aan de bloemen/planten swap van de miniswap van de swapgroep.

Als eerste kwam die van Corinne binnen. Je zou zeggen dan begin je er ook gelijk aan. Nee natuurlijk niet, die laat je gewoon lekker liggen. Hoezo eigenlijk dom?

Van Corinne waren het er twee: de eerste heb ik vandaag zitten maken.
Een Anemoon.
Het lange wachten heeft/had ook wel te maken dat ik volop planten/bloemen heb en er gewoon geen zin in had, ik heb er genoeg gemaakt, maar laten liggen, is geen optie.



Het begin......kale stengels.

Volgens de beschrijving zou ik met stiften 'moeten 'werken.
Mijn stiften worden zelden/nooit gebruikt dus die zijn allemaal uitgedroogd of dreigen uitgedroogd te raken, dus niet echt een optie.
Ik heb voor drie dichtbij elkaar liggende kleuren gekozen, heel weinig verschil in kleur.


Een bloemblaadje.


De bloemen gekleurd en wel op de stengels.

 Ik heb gekozen voor 2 bloemblaadjes per stengel, vond ik het mooiste. Drie vond ik teveel worden.


De door mij gekozen vaas.

Toen kwamen er de blaadjes aan.
Helaas zijn er een aantal niet helemaal goed gegaan, dus mis ik er een paar, maar in de vaas valt het niet op.


Gaat echt lekker snel, deze workshop.


Ik ben heel tevreden.

Het is al lang geleden, maar alsnog bedankt Corinne voor deze workshop!

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten