zondag 10 juli 2016

Het Oudhollandse Ganzenbord

Tijdens onze ontmoetingsdag van de OLMC in 2014 hadden we elkaar ook weer bedacht met kleine swaps.
De meeste zijn dan toch wel workshops.

Van Helma kregen we het Oudhollandse Ganzenbord.
Vandaag buiten in de wel of niet schijnende zon heb ik het zitten maken.
Gisteren was ik al aan het verven geweest. Dus dat scheelde.

Weer een werkje wat nog op de lange lijst staat, van nog willen maken en/of van nog aan project(jes) groot of klein waar al veel of alles voor in huis.
Dus weer een af is een lekker gevoel.


Ik denk dat de pionnen te groot zijn gebleven, maar zeker weten doe ik het niet, heb geen vergelijkingsmateriaal en de beschrijving van de ws heb ik nooit aan Helma gevraagd.....slim hé?

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten