vrijdag 23 januari 2015

Jaarproject.


Ik ben gisteren bezig geweest tijdens de knutseluurtjes met Krin om de onderdelen van de veranda te schuren.

Het resultaat ( niet gefotografeerd) een grijze laptop en een tafel vol met schuursel.

Maar vanochtend bij daglicht kon ik goed zien wat het resultaat is geworden. En ik ben tevreden.


De randjes bij de openingen en aan de zijranden worden nog verder afgewerkt, die vind ik niet zo mooi geworden.
En als je dan toch gelegenheid hebt om door te gaan doe je dat toch??

Dus de onderplaat, lees bodem, geverfd in de kleur ......inderdaad.

Ik hoef verder niets te zeggen.
Geen nood, het komt goed.
Het blijft niet zwart.

Nadat de onderplaat goed droog was heb ik die geschuurd, dan krijg je dit effect..........


Nu op naar het volgende deel van dit project.

De zijkanten van de veranda.
Wordt dus vervolgd.

Groetjes Thea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten